Thursday, October 21, 2010

A Design for Life



Κάποτε ήταν η ρωσική πρωτοπορία. Τώρα εναπόκειται στην ΟΝΝΕΔ Oil (με σήμα τον Πήγασο) και σε άλλα ευρηματικά δείγματα αισθητικής καινοτομίας (το πουλί της Χούντας, ο λογότυπος της PALSO, η μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας της Q Telecom) να διαγκωνίζονται σε μια επίκαιρη αναζήτηση νοήματος και αξίας του συμβολικού κεφαλαίου χάριν του μέλλοντος της χρυσής ελληνικής νεολαίας.

2 comments:

  1. Μάλλον έχεις χάσει επεισόδια... Ξεκίνα από δω,
    Ο μύθος του logo31

    Aξίζει να ακολουθήσεις όλους τους λίκνους που περιέχει.

    ReplyDelete
  2. Νομίζω ότι είχα χάσει ολόκληρη τη δεύτερη season. The backstory fills all the gaps.

    ReplyDelete